Sunday, May 31, 2009

5月30日 土曜日 

かれと いっしょに Westmall で 映画を見た。映画はNight At the


Museum 2。とてもおもしろくて、たのしみにだった。映画は1時間40

分ぐらいだった。映画館で とてもさむかった。ジャケットは着なかった。

それからかいものする。黒い靴が欲しい。9時40分ぐらい うちにかえった。

Went to westmall with bf to watch Night at the museum 2. It was interesting and funny! I saw a pair of shoes at a shop which is quite nice for me. (: But didn't get it though.

5月31日 日曜日

今日 かれはGentingに行った。それは楽しい。ぜんたい楽し

い。しかし、私はかれと思い。じぶは 私はかれが大好きね。ほんと

に。(:かれはかわいいが、ひくいね。明日 会社に行くよ。私はいい明日がほしい。

Bf went to Genting today. Hope it would be fun for him. But, like what wan ting said, I would miss him. And yes, I do now. (:

みなさん、ごめいね。今日から前に、私は日本語をれんしゅうする。

Sorry everyone, from today onwards, I would be practising japanese. Hope you don't mind. =P Of course, English version would be provided. HAHA.

However, I wouldn't translate all because some are meant to be secret. HEHE.

じゃ、またね。みな、おやすみ!(:

No comments: